Branding voor een sociaal verf merk.
Maatschappelijk verantwoord ondernemen is voor Blauw vanzelfsprekend. Verf is hiervoor een uitgelezen product, vrijwel alles is hiermee te verfraaien en te verduurzamen. Kwaliteit is vanzelfsprekend. Alleen met de beste materialen zijn de mooiste en duurzaamste resultaten te halen. Betekenis en impact zijn de kernwoorden, en Blauw wil laten zien dat het anders kan. Degelijke bedrijfsvoering gaat hand in hand met duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid.
Dit is het meest zichtbaar door dit verfmerk Blauw. Professionele kwaliteitsverf, gemaakt met de nieuwste verftechniek, verf van Nederlandse oorsprong. Vanaf de grondstofkeuze, verpakkingen, transport het onderhoud van het schilderwerk, worden keuzes gebaseerd op een minimale CO2 footprint, minimale milieubelasting. Bij de totstandkoming van o.a. de promotiematerialen en Blauw verwerkingsmaterialen worden aanvullende en ondersteunende werkzaamheden verricht door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.
Uitwerking: Appeltje+
Oprachtgever:
Blauw
Disciplines:
Branding, ontwerp